Hod da Papa oiwei no an Durchfoi?..
» «

Kommentar (0)
tags: papa nacht mama
Hod da Papa oiwei no an Durchfoi?
Wia kimmstn do draf, dass i an Durchfoi hätt?
Heit Nacht hob i de Mama gheard, wias zu dir gsagt hod: "Wann werd de Scheiße endlich hart?!"
Kommentare
noch keine Kommentare
Bitte melden Sie sich an, um einen Kommentar hinzuzufügen. Anmelden

WITZE
Gut Schwach (-31)